جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شما (آمریکا) نتوانستید نقشه صلح و راه خاورمیانه جدید را به فرجام برسانید و شکست خوردید. شما نتوانستید سوریه را تجزیه کنید و نظام بشاراسد را ساقط کنید و او ماند و شما رفتید.

سلامی ادامه داد: شما نتوانستید عراق را تجزیه و بر این کشور سیطره سیاسی پیدا کنید و هواداران انقلاب در آنجا بودند و خواهند ماند. شما نتوانستید عربستان را از باتلاق یمن نجات دهید. شما در طبس خاکستر شدید آن زمان که نیت کردید در قلب این کشور پیاده شوید. 

وی خاطرنشان کرد: تفنگ‌داران شما را دستگیر کردیم و شما نتوانستید هیچ غلطی بکنید. شما هرگز نخواهید توانست و به یاد داشته باشید این سرزمین مردان و زنان بزرگی دارد که افتخارات بزرگی را در تاریخ ایجاد کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد: قول می‌دهیم واکنشمان به این ماجرا پشیمان کننده، ویرانگر و نابودکننده باشد.

وی افزود: هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این سرزمین بتازد. این ماجرا خاتمه نخواهد یافت. ما اخطار می‌دهیم به همه کسانی که پشت این ماجرا هستند. آنها می‌دانند و ما هم می‌دانیم که انتقام می‌گیریم.

سلامی در پایان اظهار داشت: جان من فدای کودکانی که تصاویرشان را در این حادثه دیدیم که مثل کودکان غروب عاشورا ترسان و لرزان فرار می‌کردند اما آنها پناهگاهی نداشتند ولی در این‌جا مردمان فداکار و نیروهای مسلح کودکان را در آغوش گرفتند و به آنها آرامش دادند.

منبع:گروه سیاسی الف